Tuesday, July 23, 2013

Baju jeans .

Bismillahhirrahmannirrahim .
Dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani.

Assalammualaikum sume.
Impian tercapai juga . Daripada bila aku kurang pasti . 
Aku mencari baju jenis jeans yg padan dgn badan aku .
Maksudnya tak kecil.
Mungkin dah out to date tp believe me i've been searching for it since semester 4 lg.
and now dah semester 6 .
Can you see the gap.

Kerana kebanyakkannya kecil kecil belaka .

Akhirnya dapat jugak hari sabtu haritu.
Kak nik, bakal tunang aswad belikan satu baju jeans.
Aku pakai dan muat . 
Tak kecil sangat . just nice kata nabil :D
Happy gilaa tu jgn cakap laaa .
Sebab dah lama aku cari .
Sumanya tak sesuai .
Ada yg kain panas.
Ada yg design tak cantik .
So akhirnya jumpa yg okay .
Taktau laa mungkin tak cantik di mata korang yg pandai berfesyen.
Namun untuk aku , cantik dan cukup memadai .
Gamba ada tp nantilah . USB cable misplace . Tah mana .
Anyway thank you kak nik for the baju ! ! 
Seriously i never thought you would buy it for me .
Macam tau tau je :D 
THANK YOU ! Heart you ;)

No comments:

Post a Comment