Monday, November 26, 2012

Jusco Kulai ?

Bismillahhirrahmannirrahim.
Dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani .

Assalammualaikum semua !
Oke dgaa cte jusco nak buka kt kulai ? betul keaaaa ?
wuyooooo kene pegy nie . huahua .


Anyway, aku cuti harinie ;)
Tak best ddk umah sbb mama keje ,
kalau la aku boleh ganti tempat mama . takpayah laa mama na kne keje teruk2 membanting tulang :(
Aku nak mama ddk uma jea , rehatttt . :(
Huuuuuu next year grade ! cepatlaaa gradeeeeee ! Nak abes cepat nak kejeeeee !


Aku dalam dilema sebenanyea . lepas grade nanti aku nak sambung belajar tp dlm bidang apa ?
ada banyak choice :

  1. Paeds (Bahagian Kanak-kanak)
  2. Geron (Bahagian Orang tua)
  3. Dialysis (All about kidney)
  4. Psyciatric (Bahagian Orang sakit mental)
  5. Trauma (Accident and emergency)
  6. Midwifery (Bahagian delivery)
Lagii ape yek ? alaaa tak igtttt :p
Tapi aku tgah dilema whether na pilih PAEDS or GERON.
Its like 2 different speciality right ? Hmmm ~

Aku minat budak2 but aku jugak minat melayan orang tua2 . 
HAHA . tetibe masuk bab sambung blaja kan . gedik ana nie :D

so tu laa dia , jusco kulai , aku datang . EH :D
ehhh serious laaa cte istanbul aku datang tu best *tgk takde kene ngene lg . huahua.

Mase tu aku tgk dgn sume kengkawan aku . BESTTTTTT .
aku menyampah nengok tomok kt dlm cte tu sbb die curang dgn lisaaaaa , lisaaa da la comel :(
tapi bagus jgk tomok curang sbb boleh laa beto qusairy pulak ambik alih .
Aku geram gile sbb tomok curang sampai bekas popcorn tu aku koyak2 koyak kan !
Tapi betul kea last die tgk wayang dgn aku, hmmm ~ 

Alright alright . 
At last Lisa dgn beto qusairy kahwin (Dlm cte tu laaa)
haiyaa marah yusry kalo bace nih :D

Okelaaa baju dah abes basuh , nak sidai ;)
assalammualaikum semua ! ^.^

No comments:

Post a Comment