Tuesday, June 11, 2013

IF ONLY

Bismillahhirrahmannirrahim .
Dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani.

Assalammualaikum sume.
Hai kawan kawan . hmm . Aku senanye hmmm aku senanye . 
Tak tau nak hupdate hape .

Aku keliruuuu ! Aku rasa aku ade split personalities !
Aku nak pergi zoo, tgkk binatang binatang , mungkin dengan tgk binatang tu suma boleh buad aku happy.

aku . . . . 
aku confused sangat sekarang nie .
kebodohan aku terserlah disaat aku mula meluahkan perasaan aku sepenuhnya pada kau. 
Jujur sangat aku berkata kata 
Bersungguh sungguh aku meluahkan semuanya. 
Tanpa aku sedar, perasaan itu disalah anggap.
Aku dianggap tak menghargai .
Aku dianggap tak menyayangi.
aku dianggap jahat.
aku dianggap mengada ngada.
ahhhhhh !

kenapa aku peduli .
sedangkan aku sendiri tak dipedulikan.

aku mengizinkan hati melupakan kau.
namun hati tetap tegar. 

apa lagi yg kau mahukan wahai hati.
Tidakkah kau kasihan kan dirimu wahai hati
Apakah kau tidak serik dicakar dan dihiris.

Hati .
Jangan begini.
Allah sayang padamu.
Tolong kembali pulih.



No comments:

Post a Comment